PODELI

WWW – Google Launchpad Start, petodnevni bootcamp program namijenjen regionalnim startapima u ranoj fazi koji žele da rastu, najavljen je za deveti april, a svi zainteresovani timovi mogu se prijaviti do 18. marta saopštili su organizatori.

Događaj će se održati u Startit centru u Novom Sadu, a Startit je inače i suorganizator ovog svojesvrsnog kampa u saradnji sa kompanijom Google.

Startapi koju zadovolje kriterijume biće u prilici da prođu petodnevnu obuku sa iskusnim osnivačima i profesionalcima iz Googleove i Startitove mreže mentora.

Fokus ovog bootcampa će biti na najbitnijim startap temama:

  • strategija proizvoda i razvoj biznisa,
  • korisničko iskustvo i korisnički interfejs,
  • tehnologija,
  • marketing i vještine prezentacije

– Svaki dan će biti posvećen posebnoj temi i struktuiran oko sumiranja naučenog i mentorskih sesija jedan na jedan, u cilju postizanja brzog napetka za kratko vreme. Najbolji timovi sa ovog Launchpad Starta dobiće priliku da učestvuju u sedmoj generaciji Startitove Startap akademije, ali će biti bliži i Google-ovom globalnom akcelerator programu i svim prednostima koje on pruža startapima – navode organizatori.

Launchpad Start je, kako navode, dizajniran za postizanje izuzetnog napretka u veoma kratkom vremenskom periodu.

– Povratne informacije sa događaja širom svijeta su pokazale da je to moguće samo ako vaš tim preduzima akcije i donosi odluke na licu mesta. Namenjen je startapima koji su u ranoj fazi razvoja, imaju spremnu prvu verziju proizvoda i spremni su za rad na postizanju product-market fita – navodi se u saopštenju.

Kriterijumi koje bi startapi trebalo da ispunjavaju kako bi ušli u konkurenciju navdeni su u nekoliko teza:

• Imate proizvod, makar i ranu verziju
• Osnivački tim je potpuno posvećen (70% svog vremena posvećujete svom startapu)
• Osnivački tim se sastoji od makar dvije uloge (CEO i CTO)
• Učesnici iz vašeg tima će moći da prisustvuju događaju tokom svih 5 dana

– Nije potrebno prisustvo celokupnog tima, već samo ljudi koji donose odluke, minimum 1, maksimum 5 prisutnih po timu (snažno preporučujemo 4-5 prisutih iz jednog tima). Snažno preporučujemo da jedan od vaših prisutnih članova tima bude tehnološki potkovana osoba ili developer – zaključuju u Startitu.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here