PODELI

WWW – Deniz Li Jon (Denise Lee Yohn), ekspertkinja u oblasti brendinga, konsultantkinja i autorka nekoliko bestselera, nova je najavljena govornica na Spark.me konferenciji krajem maja u Budvi, saopštili su nam organizatori.

Li Jon je, kako navode, autorka biznis bestselera “What Great Brands Do: The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest”, elektronske knjige “Extraordinary Experiences: What Great Retail and Restaurant Brands Do”, a njena poslednja knjiga je “FUSION: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies”.

Čest je gost u medijima kao što su FOX Business TV, CNBC, The Wall Street Journal i NPR koji traže njeno stručno mišljenje o aktuelnim poslovnim temama. Redovno piše za ugledne poslovne časopise Harvard Business Review i Forbes, a često i za Fast Company, Entrepreneur, i [email protected]

Deniz Li Jon je počela karijeru u oglašivačkim agencijama kao vodeći strateg za Burger King i Land Rover, i kao vodeća marketarka i analistkinja za Jack in the Box restorane i Spiegel kataloge.

Bila je na čelu prve Sony Electronic Inc. kancelarije za brendove, gdje je kao potpredsjednica/generalna menadžerka za brend i strategiju osvojila značajne korporativne nagrade. Kao konsultantkinja sarađivala je sa kompanijama poput Target, Oakley i Dunkin’ Donuts.

Konferencija Spark.me održaće se po šesti put, 26. i 27. maja, u hotelu Mediteran u Budvi. U skladu sa težnjom da svake godine dodatno obogate program konferencije, organizacioni tim Spark.me 2018 je za učesnike konferencije pripremio seriju besplatnih radionica iz oblasti marketinga i preduzetništva, koje će se održati 25. maja u hotelu Mediteran u Budvi. Organizator Spark.me je kompanija doMEn d.o.o, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena – .ME, koja od 2013. godine organizuje konferenciju jednom godišnje u Budvi. Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa preko 550 učesnika konferencije iz više od 20 država širom svijeta, među kojima će naći lidere iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije i inovacija, marketare, startapove i ljude željne znanja.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here