PODELI

PODGORICA – Dejv Birs, Džon Burkhart i Met Dezmije novi su najavljeni govornici na Spark.me, jednoj od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja se održava 26. i 27. maja u Budvi, saopštili su organizatori.

Dejv Birs ima misiju da razbije mitove u oblasti kreaktivnosti i inovacija. Birs i Soon Yu su ove godine objavili knjigu “Iconic Advantage”, u kojoj otkrivaju kako neke od najuspješnijih svjetskih kompanija koriste inovacije kako bi izgradile legendarne brendove. Birs je osnivač digitalne marketinške konsultantske kuće Additive, koja podučava i inspiriše brendove i agencije kako da budu kreativniji. Neki od Additiveovih klijenata su Google, BBC, ESI Media, Sky i The Drum. Birs je proveo mnoge godine kao kreativni direktor nekih od najpoznatijih i najvećih reklamnih agencija u Londonu, uključujući OgilvyOne, Poke i McCann Worldgroup.

Džon Burkhart je nagrađivani predavač, specijalista za oblast marketinga sadržajem i i koautor knjige „Newsjacking: The Urgent Genius of Real-time Advertising“. Osnivač je TBC Global, agencije koja pruža konsultantske usluge iz oblasti marketinga, u okviru koje brojnim organizacijama drži radionice na temu marketinga sadržajem, rada sa uticajnim onlajn korisnicima, vještina pripovijedanja i kreiranja sadržaja. Član je Komisije za uređivanje programa najveće tehnološke i marketinške konferenciji na svijetu, South By Southwest Interactive (SXSWi) i konferencije SEAT (Sports and Entertainment Alliance in Technology), globalnog događaja koji okuplja top menadžere profesionalnih sportskih timova. Burkhart je 2017. godine organizovao interaktivnu radionicu na Cannes Lions festivalu, globalnom događaju koji okuplja sve one koji rade u oblastima kreativnih komunikacija i advertajzinga. Njegov rad je refenciran u međunarodnim časopisima kao što su Rolling Stone, Fast Company i The Guardian.

Met Dezmije je strateg koji pomaže brendovima i organizacijama da postanu svjetski poznati, povećaju broj kupaca i razviju proizvode za 21. vijek. Osnivač je agencije Wise Old Uncle, koja je sarađivala sa nekoliko impresivnih klijenata, među kojima su najveća britanska platforma za grupno finansiranje (”crowdfunding”), najprestižnija britanska osiguravajuća kuća i kompanija koja je globalni lider u oblasti mapiranja. Dezmije se redovno nalazi na godišnjim rang listama uticajnih osoba u digitalnoj industriji (uključujući BIMA Top 100, Maserati 100 i Digital Leaders Top 100), a njegove savjete su tražili britanska vlada i britanska kraljevska porodica.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here